2009年11月17日星期二

試婚紗_14.11.09

前天是第三次穿起美麗的婚紗





































14/11 我們期待已久了 

回憶起第一次穿婚紗的時候是少不更事的14, 15歲

恐怖的 baby fat...配上一個生硬的咀

現在看起來都笑自己那時候真傻

貪玩的裝大個去拍這個...

身邊當然沒想過要一個新郎哥  

只要一個媽咪 ..

影完之後真的有想過自己好像大個了一點 ... (wahhaha)

但幾年之後相簿雖然成為珍藏卻絕密的收起來不敢見客  

怕拿出來尷尬  

太恐怖了      哈哈
----------------------------------------------------
第二次穿婚紗

是早幾個月前和好朋友 asta 去試的

那間店是我媽媽結婚時租衫用的老店

因為一直很想承貫著她的美麗回憶

覺得一定會特別親切

奈何款式都真的不合心意

所以最後也沒有勉強試下去了
---------------------------------------------------------

前天

是第三次

不但有媽咪和夏天妹妹陪伴著    
























還有新郎哥羊軍都出現了

有他

原來整個感覺會幾得煥然不同





終於在對的時間在做著對的事 . (嘻)

一進去揀衫

燕姐說  "全部任選啦~ "

就開始覺得每秒都好快樂

好新奇啊.

我們更跑進衫海裡四處挑~

覺得好好玩啊~~

實在興奮. ....




















(這個燕姐非常好人的!! 而且我覺得她是一個認真
用心又有料子的女人, 所以也欣賞她)

全程親力親為中

仲比左對自製高鞋我試衫用    

好有心機啊~ 我都要落力搵返一對~

我們一共試了好多套

再揀4套婚紗+ 2套晚裝    (現還欠一套未揀好 =___= ) 苦惱

我覺得有決定性困難症的新娘肯定更加痛苦!!

因為我是普通新娘也突然多了九萬幾個心...    勁多野諗...  (笑)







其實我好鐘意呢件ga...

不過到最後係無揀到的.

因為他們都說好像還是有點不夠稱身

而且這個款比較普通.... 好矛盾





















這個拖尾好像影相比真實要靚~

回家才覺得都okay...wor






















(拿起自製的花球

認得嗎?)

(這個是比較輕身的款式

- 出外景那天用的)












































但願到影相那天

天氣最好不要這麼冷

因為那天試衫回來就知道味道了

回家是極累且昏昏睡作病啊
   
























這是唯一選定了的晚裝 (給園景用)

欣賞它的手工details 多

選了"藍色"

伴我出嫁 (笑)

4 則留言:

ella 說...

嘩嘩嘩!!!好靚呀!!!!
不知不覺,就快到2010年啦。
雖然我係你姊妹之一,不過我唔係hk,陪唔到你做planning,好唔開心=(
我覺得我d朋友個個都好遠 =(

ancares 說...

Ella, 唔好唔開心啦~ 您為我特意回來當晚見証我這個開心時刻, 伴我出嫁我就已經是超開心了喇~(笑)我plan 住等您回來

不過呢.. 想和您講啊~ ...到我25/11 真的影相的時候.. 那個化妝和set頭有兩個都好似不太適合我, 所以出唔到個效果. 我依家有點擔心. 原來我真的只適合非常自然的妝容..試衫好似仲靚過真正影的就慘了 (嗚~)

ellayeung 說...

專業攝影應該唔錯既,唔好擔心,個妝要誇張d先上鏡。雖然我覺得自然d好d,唔會過時,幾十年之後再睇都仲好靚。幾時有相睇呀??

艾力塵 說...

恭喜你呀!
你好靚女呀^^